teisipäev, detsember 12, 2006

Peeta...

Thanks for your interest in the new Blogger in beta! For now, we are only switching a limited number of users to this new version. We can't switch your account at this time, but hope to be able to do so soon. Please check back through your dashboard for when you'll be able to try switching again.

Nii lahe, onjo! Mitte, et mind teie Beeta niiväga huvitaks, eksole, aga mis te siis pakute seda võimalust välja, kui tegelikult ikkagi ei paku?! Tähendab, et ma ei hakkagi siis ühele teisele toredale blogile ligi pääsema.
Ma pean nüüd mõtlema, mida ma edasi teen. Äkki koliks kuskile. Või läheks põranda alla tagasi:)

P.S. Oh, tegelikult mul õnnestus see juba teisel katsel:) Nii et pole enam probleeme, beeta olemas ja jääb siis üle vaid kategooriaid välja mõtlema hakata - ma sain aru, et beeta võimaldab neid. On jah! Kohe allservas see võimalus olemas. Mõnus.

Kommentaare ei ole: