laupäev, detsember 09, 2006

Never ever say never

Mul on seda isegi väheke piinlik kirjutada, kuna ma olin väga kindel, et ma seda ei tee. Aga ega ma ei teegi, ma lihtsalt õppisin selle ära! Ja õppima pidin sellepärast, et Mann minu juures lahkelt Karinile demonstreeris, kuidas seda tehakse. Ja Karin hakkas kodus proovima ja tal ei tulnud välja. Ja küsis minu käest, kas mul äkki jäi meelde, kuidas. Proovimise käigus selgus, et ega vist ikka väga hästi ei jäänud, ja täna küsisin Manni käest järgi, et saaks Karinile pärast õpetada.
Ja kui keegi veel aru ei saanud, millest jutt on, siis: tegemist on Saalomoni sõlmega:)
Elu on ikka imelik:)

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

nänänänanananaannnaaaa....blablahblah

kas tohib ma ütlen: ma ju ütlesin sulle:)

Anu ütles ...

jah, tohib(A)

Anonüümne ütles ...

:))

Anonüümne ütles ...

nii tore, et sain aidata!!!! :D mul esimene sall peaaegu valmis :D

maris ütles ...

kas see on mingi võlumistrikk või posimine või misasi?

Anu ütles ...

see on massipsühhoos:)
aga tegelikult on üks heegeldamise tehnika.