neljapäev, detsember 07, 2006

Homme, 8.12

Homme on Feliksi 6. sünnipäev.
Pojake on juba suur mees ja löristab hetkel nutta seetõttu, et ma polnud nõus talle ta muusikaga sünnipäevaküünalt demonstreerima. Ise olen muidugi süüdi, kes käskis asjad lohakile jätta...
Ükspäev hakkas ta juba vara hommikul nutma - teadagi... päkapikk va laiskloom polnud märganud sussi täita. Õnneks parandas ta end sealsamas, ma küll ei saa siiani aru, kuidas tal see õnnestus, aga nohh, lõpp hea, kõik hea!
Feliks on tore ja armas ja mõistev ja hooliv ja ma olen väga õnnelik, et mul on poeg.
Just selline poeg!
Uhke Ema

P.S. Hakklihasõpradele uudis - nüüd Selveris müügil Rakvere Delikatesshakkliha, tehtud eesti maheveisest! Eesti lihaveis on tulnud! Ja ausalt, väga hea maitsega on.

6 kommentaari:

Evelyn ütles ...

Palju õnne Feliksile sünnipäeva puhul ja ülejäänud perele selle puhul, et neil on Feliks.

Age ütles ...

Palju õnne Feliksile! Meie Kaspar Aleksi 6. sünnipäev on kevadel. Arukad tegelased on selles vanuses poisid, uskumatult arukad.

Kajakas ütles ...

hip-hip-hurraaa!
Suur poiss sul juba, palju õnne kõigile

Anonüümne ütles ...

feliks on sünnist saati mulle kui oma laps olnd:)). ja et ta juba nii suur on. leidsin eile lauasahtlist pildid, kus ta mul süles nii nädalaselt. oli ikka väike pruntpõsk.

triibik ütles ...

palju õnne meiegi poolt!

Anonüümne ütles ...

Palju õnne! No kuuene on ikka suur juba.
Oskar saab kuus jaanuaris. Kui kolmeselt tundus see koolieelne aeg igaviku-pikkune, siis nüüd peagi-kuuese-ema positsioonilt on see läinud kurvastavalt ruttu. Juba järgmisel aastal valime kooli jkm sinna juurde. Üks aeg saab otsa.
Rõõmsat pidu!