esmaspäev, detsember 04, 2006

Jajah

Niisiis, ma olengi nüüd haiguslehel. Tänapäeval käib see lihtsalt, helistad perearsti registratuuri, ütled, et hääl on ära ja köha ka, saad järgmiseks päevaks numbri arstile, kuid haigusleht avatakse kohe, selleks ühendatakse sind valveõega ja tema teeb asja ära. Ärge arvake nüüd, et ma mingi simulant olen! Enamus inimesi muidugi käib kähiseva hääle ja köhaga tööl nagu muiste. Minu töö spetsiifika seda kahjuks või õnneks ei luba.

Täna hommikul hoolitses hea tuju eest järjekordselt pesamuna. Tema teatas, et tema ei taha panna selga ei traksikuid ega pükse, tema läheb lasteaeda "palja persega". Endal oli tal muidugi niiii lõbus olla, et hakkas suure naeruga läkastama:) Ma tean, et ma olen üks ropp ja kole inimene, ma ise itsitasin ka päris kõvasti. Vähemalt ma ikkagi hoiatasin teda, et nii ei tohi lasteaias rääkida...
Oskar on tark poiss, teab, et mure päevad kestavad neli päeva:))) Ma loodan ka selle ajaga enda olmefrustratsioonist ja tiheliolekust väljuda, kuigi ma kahtlen,kas nende 4 päevaga me vannitoaremont just valmis saab, aga vähemalt on siis taas uus nädalavahetus ja juba reedel saab mu pojake aasta vanemaks! /Miks küll kõik lapsed nii kiiresti kasvavad .../

Kommentaare ei ole: