neljapäev, detsember 28, 2006

Hetkeolukorrast

Käisime täna arsti juures, mina ja Feliks. Perearstisüsteem on ikka selles mõttes väga mõnus, et saab nö kaks kärbest ühe hoobiga, ei pea hakkama mingit eraldi aega kinni panema jms.
Arst nentis tõika ja möönis fakti, et parem kuulmekile on mul täitsa mulgustunud, ennustas kuulmise taastumist kuu aja jooksul ja pikendas antibiotsikuuri.
Ma nüüd tahaks teada, kas ma ei saagi 31.12 napsi võtta või?!
Samas, meenutades M. äsjast kõhulõikust ja taastumiskiirust, siis ma ei usu, et mu kõrvad nüüd pisikese konjaki või veini pärast küljest kukuvad.
Muidu olemine iseenesest on mul ju juba hea. Pisuke köha piinab, kuid küll see ka kaob, kus ta pääseb.
Nüüd peaks väheke asjalik olema. Ma arvan, et ma viskan minema kõik vedelema jäänud küpsised ja piparkoogijäänukid. Ma tahaks näha puhast ja vaba pinda. Aga paljugi, mida ma tahaks...:)
Ja kui mõelda lõppevale aastale, siis oli see üks ilus aasta!
Annaks Jumal, et järgmine tuleks samasugune või veelgi ilusam!
Head vana-aasta lõppu!

3 kommentaari:

triibik ütles ...

kui napsi ei tohi, siis narkotsi ikka tohib! kiiret taastumist, RAHULIKKU vana aasta lõppu ja tüünet uut aastat!

Anonüümne ütles ...

See on küll tore, et tervem oled. Aga napsiga on ab ajal ikka nii, et kui jood, siis mõju katkeb ja kui bakterid veel elujõulised, siis tuleb haigus tagasi - proovitud.
Jõudu, tervist, rõõmu ja rahu uuel aastal (sellegi poolest)!

Anu ütles ...

täname! ma jah olen lactosevenit igaks petteks söönud natukene...