reede, detsember 29, 2006

Murelik

Ma olen nüüd sellele paar päeva mõtelnud ja mida rohkem ma mõtlen, seda murelikumaks see mind teeb. Eks ikka see vana-aastaõhtu, mis ilma alkoholita tuleb mööda saata.
Nagu see oleks mingi maailma kõige suurem mure, eks... Aga ilgelt närvi ajab!
Ma olen erinevate inimeste ja ka arstide suust kuulnud, et antibiootikumikuurile ei tee väike vein või viin midagi, isegi pastöriseeritud õlu olevat täitsa lubatud juua. Aga teine levinud legend on jah see, et nigu jood, nii antibiootikumi mõju lakkab ja jääd jälle haigeks. Eks põhjused on ka erinevad, mille puhul AB-d neelatakse, mädane keskkõrvapõletik ja käeveristamine pole vist võrreldavad...
31-seks olen ma juba 6ndat päeva tablette võtnud. Arst arvas, et peaks nii 10 päeva võtma, samas jätkub tablette ainult kaheksaks... Mis ma siis teen nüüd. Samas see arst, kes küll kõrvaarst ei ole, aga kes mulle need tabletid välja kirjutas, arvas, et 5-päevasest kuurist peaks piisama. Ma võtan 3 tk päevas, samas kui infolehel on öeldud, et peab võtma 2 päevas. Kõik räägivad erinevat juttu. Eks peaks muidugi arste usaldama ja nende käsku täitma, iseenda huvides. Ei julge ju päris Polkovniku Lese moodi öelda, et "arstid on lollid ega tea midagi!":) Kusjuures kui ma oleksin vabatahtlikult sellises olukorras, siis poleks mingit probleemi - kaine autojuht mulle täitsa meeldib olla.
Vastik-vastik-vastik.
Mann helistas täna Sloveeniast ja rääkis, et seal saab kampsuniväel ringi lasta ja kena päike paistab, pea 15 kraadi sooja päevasel aal. Öösel aga -8. Kadedaks teeb...
Tahaks sooja ja päikest. Või siis lund vähemalt. Ahh, mis vahet seal tegelikult on, kas on lund või ei. Väga suur vahe on, kas on tervis või ei ole seda. Eks ma siis pean vana-aastaõhtul coca-colat jooma ja ette kujutama, et see on rummiga...

4 kommentaari:

krista ütles ...

no aga kui sa oled 2004 aasta algusest alates vaheldumisi kas rase või imetad, siis mina enam ei mäletagi mis maitsega alkohol oli......

ja samas ei ole mina vist mitte pühtegi ravikuuri lõpuni võtnud ja näe täitsa elus ja terve ;)... nii kui sümptom ära kaob lähevad ka tabletid meelest....

nii et mina hääletan rummiga coca-cola poolt...

saaks ise colatki juua ;)

Anonüümne ütles ...

no mai tea, jurts väitis, et tema ei joonud ab ajal, ma seda ei usu.
endal mul oli see loogika, et kui kange ja puhas, siis vöib, kui kääritatud, siis mitte:))). ise olen loogikaga rahul.

Anu ütles ...

nii, asjatundjate käest järgi uuritud, natuke võib!!! aga organismi ei tohi üle kurnata, ehk siis pohmellil ei tohi tulla lasta:) ja mul on selline tunne, et ma palju ei tahagi.

Anonüümne ütles ...

no siis ju ongi nii!viin ei tekita kunagi pohmelli. ja kui seda veel astelpajumahlaga juua, siis on nagu kaks ühes kombinatsioon ka takkapihta.