reede, oktoober 13, 2006

Vabadus! Vabadus!

Niimoodi vaikselt ja tasaselt, rohkem nagu omaette sosistades, nagu Balti ketis oli:)

Täna oli juba selline päev, kus Susanna ütles, et: "Sa saada meid lasteaeda ja siis mine ise koju." Kui ära hakkasin minema, tõmbus mõlemal korraks suu kulpi, kuid tegin ruttu sääred ja kui nats hiljem hiilisin tagasi mahaunustatud varualukaid viima, oli vaikus majas ja kõik pesid kenasti enne hommikusööki käsi.
Ja siis ma käisin hambaarstil. Ja siis ma mõtlesin, et ega ma siis ometi ei saa jätta juhust kasutamata, et kuna ma nagunii kesklinnas olen, siis peaks ka vähe ringi jalutama ja et mitte seda sihitult teha, siis sihiks võtta lõngapood. Müürivahe tänaval. Mul oli täiesti kindel plaan osta Susanna uue eile ostetud kombeka ja talvesaabaste juurde sobivat värvi mütsilõnga, fuksiaroosat. Noh, lõnga ma sain, aga mis meelest läks? Loomulikult see, milleks sinna poodi üldse mindi. Kuripatt küll. Aga selle eest olid need ostetud lõngad nii nunnud, ja tegelikult sobib sellest tomatipunasest ka võibolla üks müts teha. Kuigi see on stoola jaoks mõeldud. Nüüd on nimelt väga moes sellised sallid ehk siis stoolad:), mis on naerusuu kujuga. Neid saab edukalt boolerona kanda, kui on eest sõlme pandud. Ja sallina ka muidugi. Väga praktiline. Ja väga soe, külmavarestele nagu mina.
Teele ette jäi ka tore kingapood Avangarde, selle 6-st kingahullust omanikust oli hiljuti ühes ajakirjas juttu. Ja ma pean ütlema, et tõesti tore pood! Müüjad on ka väga kenad ja jutukad. Sain sealt endale saapad. Küll kunstnahast, selle eest aga paraja säärega ja pika säärega - minusugusel toekamate säärtega naisterahval(krdi esivanemad ja nende geenid, ma ütlen!)on üpris raske leida endale parajate pikkade säärtega saapaid. Aga need olid nagu valatud, ja müüa soovitas ka soojad karvased sisetallad sisse osta, siis pole karta, et külm hakkab. Nii tore, nii tore.

Ning alert sushisõpradele: Savoy hotelli restos (endine Ararat) on uus sushimenüü! Küll ajas suu vett jooksma, kui sealt täna mööda kõndisin, kuid arvasin siiski, et kell pool 1 on sushi jaoks liig varajane aeg, ning et head asja tuleb ikka koos sõpradega manustada! Nii et jääme uute sushikohtumiste ootele varatalvel:)?

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mmm... mis kenad värvid.. mitte, et punane mu nõrkus oleks :P

Anonüümne ütles ...

no naine.
pool üks ja vara.
ma olen korra stockmannis kell 9 hommikul sushit nõudnud. tunnike oli ootamist ja siis juba tulid mu karbikesed.

aga sinuga ma olen nõud minema...

Kajakas ütles ...

eheee, ma olen käsi.
Ma käin nüüd teie pärast ja teie sushi pärast kaubamajast valmispakke ostmas, ja söön kohe kiiresti sealsamas ära ka. Täielik maniakaalsus ja raharaisk :D

maris ütles ...

äkki teeme siis ükskord blogiinimeste sushisöömiskokkutuleku?

Anu ütles ...

aga miks mitte!

Anonüümne ütles ...

a siis äkki kannatate pisut, et ma ka eestimaile jöuaks??
palun.