esmaspäev, oktoober 16, 2006

Niipalju siis sellest.

Ehk niipalju vabadusest. Ehk siis vabadus my ass.
Juba eile hakkas Feliks kahtlaselt tihti köhatama ja täna ragistab suht korralikult, pisike preilna köhib õnneks vähem. Tundub, et vähemalt nädalane kosumis-praavitamiskuur kodus. Aga pole hullu, elame üle. Homseks sain varahommikuks endale juuksuriaja kinni panna ja nüüd ei oska taaskord välja mõelda, milline sonks mulle kõikse rohkem sobida võiks.
Eile ma olin väga tubli ja ületasin ennast, ehk siis käisin üksi Coca-Cola-Plazas. Noh, 3 last oli ka kaasas. Aga ma parkisin ise. Ma nagu pelgasin seda väheke, õigupoolest on mul mingi pseudohirm siiani autojuhtimise ja parkimiskoha mitteleidmise ees. Tegelikult ma sõidan väga ilusti ja korralikult ja manööverdan ka väga hästi. Mis muidugi ei sega mul enda peas looma kujutlusi sellest, kuidas mulle astub ligi hr. Politseinik ja teeb trahvi ma ei tea mille eest ja kogu liiklus seisab minu taga ja kõik on väga pahased mu peale.
Tegelikult ma tahtsin rääkida hoopis sellest, et vaatasime Lottet ja jäin väga rahule nagu lapsedki. Inglisekeelne Renars Kaupers oli küll vähe kohatu, aga lapsi ei tundund see häirivat.
Õhtul proovisin igavlevale Feliksile soovitada Arabella-filmi, kuid mulle selgitati, et eestikeelsed filmid on jamad. Nagu Lotte poleks eesti keeles olnud... Ja siis vaataski "kapten Jacki" (Kariibi mere piraadid), kuna see on niiiii äge. Aga Arabella on niii igav. Ise pole vaadanudki seda, hähh.
Ja meie õhtune maiuspala oli Ohtlik lend. See läheb tõesti iga korraga paremaks ja sel ei ole küljes tavapärast kodukootud Eesti asja hõngu. Mis väga tugevalt oli seriaali Helena paaris osas, mille juppe olen vaatama juhtunud. Kahju, et Tantsud tähtedega just samal ajal on... Ja Tarandist on ka kahju, igatahes normaalsem kui mingi Reet Linna või Aivar Riisalu. Või siis mukitud Mikk. Inksi kekutamine käib ka närvidele. Kuigi Inno-jama tõttu suhtun ma temasse endiselt austuse ja kaastundega:)

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mis asi on helena?

Anu ütles ...

sa vaene loomake ei tea eesti telemaastikust muffigi:)
helena on tv3 seriaal, mis kohe kinni pannakse kuna keegi ei vaata seda
aga ohtlikus lennus on betal peaosa koos matverega.

Anonüümne ütles ...

meil vaadatakse küll essti filme, aga Arabella kohta ütleb Oskar ka igav, kuigi see on tal peas ;). Eesti filmidest meeldivad nt viimne reliikvia ja muidugi nimed marmortahvlil. Malev ka, kuigi see tundub mulle lastefilmiks pisut jõhker. Leena lemmik on nukitsamees.
Jooge siis põdrasamla teed köha vastu - ei väsi ma reklaamimast ;).

Anonüümne ütles ...

oi kui kahju et ma siis seda ei näe.
lennu filmi ma mõtlen.
arabella meil veel õnneks sobib, kuna seal mereröövlid.

Evelyn ütles ...

...kuidas mulle astub ligi hr. Politseinik ja teeb trahvi ma ei tea mille eest ja kogu liiklus seisab minu taga ja kõik on väga pahased mu peale... - see on täpselt see, mida mina autoroolis olles pidevalt mõtlen. Aint, et ma arvan, et ma teen ikka päriselt ka "naineroolis" trikke vahel.

luize ütles ...

nimed marmortahvlil on kahjuks viimase kümne aasta kõige halvem eesti film. võeh. ma kohe vihastasin nüganeni peale kui seda nägin.
maleva ajal naersin nii kõva häälega, et kartsin juba naabreid tulevat...

arabella on tore, aga kahjuks liialt depressiivne. raamatu järgi küll ei oleks osand oodata, et õnnestub sinna sellist masendust sisse panna. kõige vaadatavam on lembit peterson.

eesti seriaale ma õnneks ei viitsi üldse vaadata, ei oska helenat seetõttu taga nutta. aga ohtlik lend on minu meelest küll tavaline eesti õnnetus, kusta paremaks läheb. ei usu.

aga tantsusaade... mina küll ei saa aru, mis kõik selle reeda kallal virisevad. tõeline puuhobune oli ikka vilja. häbiasi, et ta sisse jäi, tõepoolest. ja ingrid tantsib ju päris kenasti, nagu päris kohe.

peale nii põhjalikku analüüsi tele- ja filmimaastikul külastab mind kindlasti ahto vesmese vaim.