esmaspäev, september 25, 2006

Ilves ON minu president.





Täitsa rahulikult.




Kuigi Feliks kangekaelselt väidab, et Rüütel on ikka parem.
Teadagi, Ilvest pole ju Buratinos näidatud. Siis ei teagi, kes ta selline on.

Mina tean. Ilves on väga tore mees, ja teinud mulle isiklikult (ahh, ma ei saa ju seda ometi mainimata jätta!) ühe ääretult armsa komplimendi. No ega ta ise seda loomulikult enam ammu ei mäleta, kuna galantse härrasmehena teeb ta neid komplimente kindlasti iga päev ja lugematutele daamidele /jah, mina ka; daam olen, saate aru - DAAM!:)/. Mina aga teadsin juba siis, et ma räägin tulevase presidendiga - noh, see oli küll oma 4-5 aastat tagasi, kuid palju siis meil neid väljapaistvaid mehi ikka on ja Ilves on vaieldamatult üks neist. Kes võiks veel president olla, kui mitte tema?
Tarmoga vedasime laupäeval kihla, pudeli Martini Asti peale. Sest kihla vedada tasub ikka oma võidus kindel olles ja hea asja peale. Noh, tegelikult olin ma Ilvese võidus kindel, mis on seega ka minu võit, ja kogu meie rahva võit. Nagu ütles üks inimene raadiosse helistades ja oma eelistusest rääkides - 78-aastane inimene ei vii ühiskonda edasi. 50-aastased targad ja kogenud inimesed viivad ühiskonda edasi. Aga Tarts, vana pessimist, kaldus arvama, et küll nad selle Rüütli ikka tagasi valivad... Hähh, šampust sai ta sellegipoolest!
... ja Evelin nägi ilus välja. Ta kohe täitsa meeldib mulle. Ta on siuke tore ja rahulik koduperenaine, kes on koduperenaine enda valikul ( mitte, et oleks nii loll, et ei leia tööd), armastab roose nagu minagi, tal on ka väike tütar; arvab, et esimene leedi peaks olema tagaplaanil ja laskma presidendil esiplaanil särada - ma teeks samamoodi; on tark ja ilus ja täissale:) Seda viimast asja võiks ta pisut lihvida, et veelgi rohkem särada. Roosa värv sobib talle ka.

Täna on selline täiuslik sügishommik, sombune ja pime. Karge vast mitte, kuna hommikul oli 13 kraadi sooja. Kurk on valus, "#¤%&* . Ostsime vannitoamööbli. Värvisin maja sokli ära. Vana trepi ka, täitsa äge näeb välja. Seenele kahjuks ei jõudnudki, sest vannitoamööbli ostmine pole paari tunni töö. Äkki järgmisel nädalal läheb ses seente osas paremini.

5 kommentaari:

Marje ütles ...

Ma tegin korra laupäeval teleka lahti ja just öeldi kõva häälega välja, et 183 häälega on presidendiks valitud Arnold Rüütel! Järgmises kaadris näitas, kuidas Ilves tuli ja surus Rüütli kätt. Suurest pettumusest panin teleka kinni ja mõtlesin, et kes krt need inimesed küll talle need hääled andsid.
Mitu tundi hiljem tuli mees koju ja ütles, et Ilves on president! Ma ei saand üldse aru, et mis mõttes??! Siis sain teada, et olin hommikul kogemata vaadanud eelmiste valismiste kordust:)))))

ELAGU ILVES!!!

Anu ütles ...

Nii paljud läksid selle saatusliku eelmiste valimiste korduse ohvriks:(

Evelyn ütles ...

Lastel võtab vist nüüd tõesti see uue presidendiga harjumine aega. Sest kui ma suurest rõõmust kilkasin, et meil on nüüd uus president, siis Trine küsis väga siiralt ja kurvalt, et aga mis nüüd Arnold Rüütlist saab? Ma siis seletasin talle, et Arnold läheb pensionile ja on südames selle üle kindlasti õnnelik. Ta kuulas ilusasti ära, aga teatas lõpuks ikkagi, et tal on Arnoldist hirmus kahju. Aga ma usun, et Ilves oma kikilipsuga jääb neile ruttu meelde. Ja ülimat elevust meie lastes tekitas see, et uue presidendiproa nimi on ka Evelin nagu emmelgi.

maris ütles ...

oli jah igavene paks mammi. vanasti, kui veel linnaproua oli, polnud küll siukest tursket olekut proual.

Age ütles ...

juu siis jäi talle see lisakoorem tütre sünnist ja ta lasi sel rahulikult lisanduda;)