laupäev, november 11, 2006

Uih

Mõtlesin, et hakkaks laste sünnipäevaks mängutuba broneerima ja mis mina üllatusega avastan: hind on aastaga täpselt 1000 krooni võrra tõusnud!
Aga samas saan ma selle 1000 krooni linnavalitsuselt teise lapse sünnipäevatoetusena tagasi... mis sest, et natukene hiljem...
Ja koju nii palju rahvast ei mahuks. Ja mängutoas on neil kõigil mõnusam möllata, nii suurematel kui väiksematel. Ja koristama ka ei pea. Ja kõik lähevad õigel ajal koju:)

4 kommentaari:

tfr ütles ...

Koristamisest ei pääse - mängutuba eeldab ikkagi, et Sa annad neile seile sama läikivana tagasi kui said.

Anu ütles ...

Mängutuba tuleb "heas korras" üle anda, aga ma arvan, et nad ei eelda, et ma seal tolmuimejaga põrandat puhastama hakkan vms.
Me oleme kodus ka sünnipäevi pidanud, tavaliselt lõpeb see sellega, et kiht mänguasju on põrandal koogipuru jm sellisega segamini, viimasel ajal on lastel tulnud ka tugitoolidest maja ehitamine moodi - tekid, padjad ja tugitoolid paigutatakse väga ümber:) Ühesõnaga, hullem segadus.
Mängutoas nad aga hüppavad batuudil, lasevad liugu jms. Mõnusam kuidagi.

Kaur ütles ...

misasi on "lapse sünnipäevatoetus"???

Anu ütles ...

sünnipäevatoetust makstakse alates pere teisest lapsest ja tema teisest sünnipäevast, minu teada. Eelmisel aastal igaljuhul Suusi "eest" sain 1000.-