teisipäev, detsember 19, 2006

Sun is shining, weather is good...

Mõnus karge talveilm! Lumi on vahva! Jõuludeni ta ilmselt ei kesta, aga hea, et vahepealgi tuli.
Tänane tähtsündmus on lasteaiapidu! Põhiline, et fotokat maha ei unustaks. Veekindlat ripsmetušši oleks vist ka vaja:) Feliks on rebane ja Susanna, nagu juba öeldud, täheke.
Ja õhtul rakendame Manniga mehed tööle ja ise... lastekarjaga ei saa vist filmivaatamisest unistada... Äkki siis loome oma näputööringi:) Ma peaks ikkagi endale ilusa punase-hallitriibulise vesti tegema veel sel hooajal, ma arvan. Ja mütsi.
Põhiline aeg kulub muidugi niisama ringisahmimisele. Kogu aeg toimetad midagi. Kellele vett, kellele pai; tapeedilt kleepsude eemaldamine, vaibalt küpsisetükkide eemaldamine, kassile süüa, koerale vett, nii ta läheb. Pärast imestad, et ei jõua midagi tehtud. Koristamine ju ei loe, sellega võikski tegelema jääda...
Täna tegin endale nimekirja, mida on vaja teha ja kellele kinke osta. Põhiline, et keegi meelest ära ei läheks! Vanatädi sünnipäeva ma unustasin ära. Nagu ka selle, et tal mobiiltelefon on. Õnneks selgus hiljem, et tal olevat niikuinii uus number. Tehnikasajand, mis ma oskan öelda! Süümekad igaljuhul vähenesid, kuna ma ei oleks saanud talle ju helistada! Kaardisaatmist ärgem siinkohal meenutagem. Või äkki ikkagi? Jõulukaardid võiks ju mõned saata... Vist jõuab veel.
Praegu meenus mulle, et me pidime millalgi daamidega sushit valmistama õppima ja viltimist samuti... Kiire pilk kalendrisse näitab, et sel aastal vist enam ei jõua!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

sa säde ja tuline, ega vist jõua jah.
katsume hakkama saada.
a mul oli eile juba näputöö kaasas, lootsin lollilt, et kui lapsed mängivad, siis vihun salli teha, muffigi.