esmaspäev, detsember 18, 2006

Kõige põhjalikum test

Siin ta ongi.
156 küsimust ja saate enda kohta nii mõndagi põnevat teada.
Mina näiteks sain teada seda, et olen eetilis-sensoorne ekstravert:)ehk siis ekstravert-meeleline tundeinimene-otsustaja.
Tekstis esineb kirjavigu, kuid need on nähtavasti põhjendatavad sellega, et autor pole eestlane.
Üldiselt, väga meelelahutuslik, ning huvitaval kombel ka täppiminev:)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kas see pole see sama mida kunagi epp saatis???

ja milline produktiivsus.

sellega ühinen 100%, et öigel ajal peolt lahkumine on köikse suurem kunst!!!

Anu ütles ...

see on üks vana värk jah. ma leidsin selle üles ja panin siia ka, et testid kõik kenasti ühes kohas oleks:)
produktiivsus... häh, mul pastakas lendab peos, 5 min ja valma:)))

Elsa ütles ...

Mul on ka see test millalgi tehtud - mina olen ENFP :) Ja ma pean tõdema, no on küll minu moodi. Mõned teeablokid kohe nii täkke, et täitss lõpp...