teisipäev, detsember 26, 2006

Bloody hell

Väga nõme!
Ma ei tea küll, miks just mind niimoodi karistatakse, aga ajastus, ma ütleks, on perfektne. Jõululaupäeva hommikul sain aru, et laste viirus on ka mulle külge hakanud. Enesehaletsust süvendasid veelgi Peeter Sauteri omamoodi jõulujutt Postimehe Arteris ning Hr. Abikaasa süvenenud huvi vannitoaremondi vastu. Taaskord - perfektne ajastus!
Tänane öö oli väga meeldejääv. Kell pool 1 sain aru, et kõrv valutab, ja neelasin esimesed 2 ibuprofeeni lootuses, et see valu ära võtab - miks mul peab siis alati niimoodi kõrv valutama, et see lõpeb kuulmekile mulgustumisega??? Paraku, tunni aja pärast kulus veel 2 ibuprofeeni ning pool tundi hiljem juhtus see, mis juhtuma pidigi. Samas oli hea asi see, et valu kadus, jäi vaid poolkurt kõrv, mis helisid moonutab ja neid pool sekundit hiljem kuuleb kui teine kõrv. Kummatigi on mul nüüd palju parem olla ja ma mõtlen, et enam hullemaks minna ei saa, kuigi Mr. Murphy väidab vastupidist.
Mu kõrvad on sellepärast nõrgad, et nad on alaarenenud. Kuulmetõri on liiga lühike, nagu lapsel... Siis on mul veel kaasasündinud sabakondi kõverus - nagu oleks saba parempoolsel liputusel kivistunud:) Ma olen 19-aastaselt saanud bussist poolde selga ulatunud juustesse täid, 20-aastaselt põdenud tuulerõugeid, samasse ajajärku jääb ka eelmine kuulmekile mulk. See oli samuti paremas kõrvas. Vaene kõrv! Vaene mina ise!

Mis ma oskan öelda... shit happens.

8 kommentaari:

Evelyn ütles ...

Tunnen kaasa. Mul on ka parem kõrv vigane, liiga kõvasti kõrva karjumisest. Ma olen sellega juba päris ära harjunud, lihtsalt sätin ennast niimoodi inimeste kõrvale istuma või kõndima, et vasak kõrv oleks vestluspartneri poole, siis saab nagu sõnadest ka aru, mida räägitakse. No ja telefoni pean ka kogu aeg vasaku kõrva juurde tõstma, mis on autoroolis suht tülikas. Aga elame üle. Saa ruttu terveks!!!!

Anonüümne ütles ...

paranka teeb sulle pai ja lohu-lohu ja lubab, et pulmadeks saad terveks.
ja word verification ütleb, et gdkseee :)

ematehnik ütles ...

ära nüüd kurvasta,
praegu sul ju ei ole täisid. ja juuksed ei ulatu vist ka poolde selga. ja tuulerõugeid sul ei ole...
ja teine kõrv on ju korras?
näädsa, sul on ju peaaegu hästi! või vähemalt mitte kõige hullem.
ja kui ma sind rohkem ei lohuta, peaksid su enesetunne paranema kah ;-)

Anu ütles ...

tänan lohutuse eest, ma pean lisama veel nende eripäraste isikupärade hulka oskuse aasta ühel suurimal pidudehooajal haigestuda:)

Anonüümne ütles ...

life sucks, babe!
aga kujuta ette, et äkki juba uuel aastal pesed end oma vannitoas:))

Anu ütles ...

vot seda ei oskagi veel ette kujutada:) aga väga võimalik, et see juhtub veel vana aasta sees:)

Anonüümne ütles ...

Appi kui jube!!! Kas oled nüüd juba paranev?

Anonüümne ütles ...

Hihii, see tuulerõugete lugu tundub tuttav. Põdesin neid eelmine suvi, oma viimasel nädalal Prantsusmaal. Nii palju oli teha, et kodus ei saanud istuda. Jooksin 39 palaviku ja punnidega 36 kraadises kuumuses pankades ja poodides et kõik paberijama korda saada:P Samuti sõitsin lennukiga. Loodetavasti pärast epideemiat ei tulnud:D

merxs