teisipäev, oktoober 24, 2006

Lemmikvärv


Selline merevärvi roheline on üks mu lemmikumatest toonidest. See on selline toon, mida mõned näevad sinisena, mõned aga rohelisena. Mina kipun alati rohelisena nägema. Kuigi põhimõtteliselt ongi ta selline vahepealne - rohesinine, siniroheline. Mitte kuskil pole sellist värvi jõgesid, järvi ja merd, kui teadagi, Sloveenias ja Horvaatias:) Ma pole lihtsalt mujal käinud ja näinud. Ega Kariibi mere värvil ka suurt viga pole muidugi, kui pilte uurida. Igatahes, kollased ja punased lehed võivad ju ilusad olla, aga minu jaoks tähendavad nad ikkagi karmi reaalsust - talv on tulemas, kõige jäledam aeg, november on alles ees... Vaatame parem sinirohelist merd ja mõtleme ilusatele asjadele ja helgetele aegadele.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Aga mulle jälle november meeldib. Seevastu oktoober on täiesti talumatu! Sel aastal õnneks oli just oktoobris nii palju tegemist, et läks suhteliselt märkamatult!