teisipäev, november 14, 2006

Ei mahu minu pähe

... et miks oli Liis Tappo-Treialil vaja keskerakonnastuda? Tuli niisugune tungiv soov ühel hetkel hakata perepoliitikat ajama ja ükski teine partei ei teinud koostööpakkumist??? Et isegi oodatav meedia negatiivne reaktsioon ei loe? Nohh, lahe, et meil vähemalt üks partei on selline selgeltnägijavõimetega ja tabas Liisi kutsumuse ära. Nägi ka muu hulgas ära, et Liisi mehel on ka tekkinud vastpandamatu soov hakata oma teadmisi nõunikuna jagama. Enno Tammel on muidugi ka lahedad põhjendused Treiali töölevõtmise kohta - ta on mu klassivend!!! Halleluuja.
Nüüd jääme siis ootama, palju hääli Lääne-Virumaa /või kus ta ka ei kandideeriks/ rahvas Liisile annab kevadistel valimistel. Kui Keskerakond ühe mandaadi sealt Liisi tõttu juurde peaks saama, äkki saab Rene ka ametikõrgendust, näiteks nõunikust linnaosavanemaks. Ja siis saab Liis hakata oma perepoliitikat ellu viima. Tema perepoliitika põhitees on, nagu ma aru sain - emapalka kõigile võrdselt! Ja need naiivid, kes arvavad, et Liis tahaks kõigile maksimaalset emapalka maksta, eksivad valusasti! Liis võib seda ju isegi tahta, aga sel juhul ei jääks Keskerakonnal raha pensionäridele hinnatõusu kompenseerimiseks ja teatripiletite kinnimaksmiseks. Ei, emapalka hakkame siis kõik võrdselt ja vähe saama. Liis arvab, et lapsed on kõik võrdsed ja see, kas nende vanemad on töötud või üliõpilased või karjäärinaised, sel pole vahet. Vahet pole tema silmis ka sel, et ühtedel jääks elukvaliteet samaks, teistel aga langeks madalama emapalga puhul oluliselt ning motiveeritus iivet tõsta oleks suhteliselt olematu.
Kuna mina väärtustan emapalka, siis ma pean tõsiselt kaaluma, kas ma ilma selleta sünnitaks kolmanda lapse. Või kas ma sünnitaks, kui ma saaksin poole vähem emapalka kui ma praeguse seaduse järgi võiksin saada.
Kui ma siin paar postitust tagasi koduperenaiste kaitseks sõna võtsin, siis see ei tähenda seda, et ma tahaksin olla ilma kindla sissetulekuta koduperenaine või sõltuda mehe rahakotist. Ja need "poliitikud", kes lühinägelikult arvavad, et mu missioon on iivet tõsta ja samal ajal vaesemalt elada, need eksivad.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ei tea tõesti mida see K inimestele lubab???? Ilmselt ikkagi tegu mingi maagilise hüpnoosiga, mille vastu inimesed võimetud.

Anonüümne ütles ...

Ega jah, pereisal on vaja sooja kohta, sest kuda ta mudu leiva lauale saab.
On üks paras lontu. Vähemalt mamma arvates, kes temaga koos töötas. Sisuliselt saab mees kinga, aga soe parteiline koht on oma ja naise 3 veretilga hinnaga kindlustatud. Najaa ...

Annu ütles ...

ma olen sinuga väga nõus. minul on laps, kelle tulek oleks ilma emapalgata kõvasti edasi lükkunud.

Elsa ütles ...

100% sinuga nõus!
Eile seda uudist kuuldes pidin ma ka kiiresti maha istuma, sest minu arvamus Tappost langes ka. Eriti siis veel põhjendus - sest nemad kutsusid! Nagu oleks tal tähelepanuvajadus ja ometi keegi märkas. Ükspuha siis kes :(
Ja KE ikka oskab kummaliselt mõningaid tuntud ja justkui väga arukaid inimesi omale häälekogujateks meelitada. Paraku mulle isiklikult jääb see fenomen täiesti arusaamatuks... Ehk on küsimus mingi kohaliku erakonna isiklikes sümpaatiates?

Reede ütles ...

Liis Treiali mees ju ütles, et see on lihtsalt juhus, et tema töökohavahetus ja ta naise KE-a minek ühele ajale langesid :) K-kohukese reklaam oli ju ka täitsa juhuslikult KE-na logo sarnane. Kogemata. Tegijatel ikka juhtub.
Aga mismoodi üldse sai KK juhtuda? Mitte ükski minu tuttav ei saa sellest aru. Ja ometi on selline nähtus olemas.

Anonüümne ütles ...

Kariniga nõus. Üks mu sõbranna plaanis kunagi, kui tema varemalt-täiesti-normaalne tuttav Keskerakonda astus ja seejärel ära pööras, et astuks ka ja vaataks oma silmaga, et mis seal ikkagi toimub. Aga lõpuks hakkas kartma, et äkki ta ei saa ise arugi, kui juba on ära pööratud. Seega siis vaimse tervise huvides loobus suhteliselt huvitavast eksperimendist.