neljapäev, detsember 14, 2006

Päev nagu iga teine. Loodetavasti.

Õhtul nimelt pidi kõva torm hakkama. Meid küll veeuputus ei ohustaks, aga kallitest kaasmaalastest oleks kahju, kui kellegi elamised taaskord rikutud saaks. Tuul on üldse vastik, ajab põsed punetama ja pea valutama. No ja olgem ausad, detsembrikuu on, keskpaigas isegi juba, võiks siis vähemalt purgaa korralik tulla, mitte veekest krae vahele. Mis mu seanahast jope selle peale ütleb...
Homme on ema juubel, põhiline, et ma ei unustaks talle sel puhul helistamast...
Aga muidu jah... päev nagu iga teine. Tuju on keskpärane, mõtlen igasugu maailma asjade peale. Teen mõttes ettevalmistusi homseks töökoha stiilipeoks... Mingit väga erilist stiili ma muidugi aretada ei saa, kuna pean terve päeva tööl olema. Seega, tänane õhtu on ettevalmistuste päralt. Ühtlasi painab mind retooriline küsimus, kas tänapäeval on mõisad nii külmad, et nendes paljaste õlgadega viibimine külmetamise ja haiguse näol kätte maksab? Kas talvel on üldse mõistlik paljaste õlgadega peol käia? Ühesõnaga, mõtlemisainet on.
Lahe on niimoodi tegelikult end juba mõttes sättida, vanasti oli see vaata et peo üks huvitavamaid osasid, kui pinginaaber minu juurde tuli ja mukkimine pihta hakkas. Olid ikka ilusad ajad... Teoreetiliselt võisid ju igal peol oma tulevase abikaasaga kohtuda:)Ja lõpuks ma ta Amigost leidsingi... Ema ütles küll, et baarist või peolt sa endale korralikku meest ei leia. Huvitav, kuidas mõned sõnad nii meelde jäävad... Äkki ta korrutas seda pidevalt?:)Ja mis see "korralik" üldse tähendab...

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

pane ikka midagi õlgadele, seal võib jahe olla. mina jälle sätitasin end täna laupäevaseks firma jõulupeoks. teema "nabatantsijad ja eunuhhid" vms. naba jääb küll peitu, mis ma vanainimene seda lehvitan seal.
triibik olen, aga sisse logitud ei saa, tee või tina.

Anu ütles ...

ma väikse laamaboa mõtlesin võtta jah:)))meil on maffia-stiil. ja seal kus maffia, seal ilusad naised, lihtne.
aga selle kommenteerimisega on siis mingi jama vist... kuigi kõik peaks endine olema, et igaüks saab kommida jne... või siis on peetal omad seadused. ta nõuab google accounti olemasolu vist äkitselt, see, millega msnis oled... oli vist nii:)

Anonüümne ütles ...

kõrtsist võib igasugu huvitavaid asju leida...

luize ütles ...

hmmjaa, mina leidsin ka endale baarist. mehe siis. zavoodist, kui veel täpsem olla. aga ma ei hakkaks seda protsessi siin lähemalt kirjeldama, sest see ei ole just viis, mida hakkad tooma kui head näidet suhte alustamiseks. vahel lihtsalt joppab.

aga isegi mina, kes eriti ei viitsi riietusega mässata, olen sel aastal enne firma jõulupidu elevil. mis kurat see tänavu jõuludega küll lahti on?