Susanna oleks justkui teadnud, et mul siin reklaamiteemaline kirjutis oli ja et temast kirjutasin kui tegelasest, kes reklaame ei tsiteeri ega tea. Sest üleeile õhtul, kui olin just tugitooli maandunud, tuli ta minu juurde, võttis toolikäsitoest kinni ja hakkas end ülespoole vinnama. Ise rääkis: "Upitab, uuupitab!"
Ja täna poes tuli need juustuta vinkud ikkagi ära osta. Mõlemad kommenteerisid juba poes: "Vinku viinerid. Ilma juustuta. Nämm-nämm!" Ja hiljem neid süües muidugi ka.
Iseenesest on naljakas, aga ajupesu seisukohast võttes kurb.
Samas, isegi Feliks räägib, et Fanta reklaam on nõme.
Ma vihkan suhtumist: "Any publicity is a good publicity". Kui siiani ma olen Fanta suhtes olnud üsna neutraalsel seisukohal, siis peale seda erinõmedat reklaami on ta minu jaoks Coca-Colaga ühel pulgal. Ostame parem Tsikit ja Brikit. Ikkagi kodumaine, ja reklaam on vaimukas.
pühapäev, veebruar 26, 2006
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
4 kommentaari:
meie laps ka muudkui uupitab :D
huvitav, aga meil ei uupita keegi. ka mina ise ei tea seda reklaami. me prime-time'il telekat vist ei vaatagi, miljonimäng välja arvatud. meil on viiene mirr põhiline televaataja ja tema vaatab peamiselt cartoon networki. selle mõjul on meil muidugi olemas multikategelastega šokolaadikreemiklaasid. terve komplekt.
Mirr on lahe nimi:)
Me kutt armastab onul külas käia. Sest onul on ka cartoon network:)
pärast lapse 1-aastaseks saamist sain ma lõpuks aru, kes on küll kõigi nende reklaamide sihtgrupp :)
Postita kommentaar